Canada's Wonderland, Week 6

24 juni 2018 - Vaughan, Canada

woensdag:

Weer een drukke week was het, zo zijn Marissa en ik woensdag met Mike en zijn dochter + een vriendinnetje naar Canada’s wonderland gegaan. Rond 8:30 zijn we gaan rijden naar het pretpark en om 10 uur kwamen we aan. Hier hebben we de auto geparkeerd en zijn Marissa en ik eens alleen het park in gegaan. We hadden met Mike afgesproken om om 1 uur weer af te spreken, dan konden we eten en kijken wanneer we naar het waterpark wilden. In de ochtend hebben Marissa en ik dan ook de meeste achtbanen gehad, er was er ook een waar je moest liggen. Je moest dan op een trappetje gaan staan en dan ging die automatisch in de ligstand als die ging beginnen. Dit was een van de engste achtbanen die dag, er was er ook een die als een draaimolen omhoog ging. Niet een heel klein beetje, je kon bij het hoogste punt het hele park zien en nog verder! Dit was voor mij iets te hoog en ik was blij dat ik weer op de grond stond.

Rond lunch tijd hebben Marissa en ik een hotdog gegeten en zijn we richting de ontmoeting plek gelopen waar Mike en de meiden stonden te wachten. Hierna zijn Marissa en ik ons in de auto gaan omkleden in de auto, we hadden beiden namelijk een lange broek aan gedaan omdat in de ochtend nog best fris was. In de loop van de middag liep de temperatuur alleen wel snel op! Nadat we dit allemaal gedaan hadden zijn we samen met Mike, zijn dochter en haar vriendin mee gelopen. We hebben samen een aantal achtbanen gedaan. Hierna zijn we nog even uitklaar gegaan om zelf nog wat achtbanen te doen waarna we elkaar later weer in het waterpark hadden gevonden. Hier hebben we nog een tijdje gezwommen en zijn van verschillende glijbanen afgeweest, helaas sloot het waterpark al om 6 uur. We hebben ons dan ook maar weer even omgekleed om nog wat te kunnen eten. ook zijn we nog in een paar achtbanen geweest voor we gingen eten in een nagemaakte ouderwetse Amerikaanse dinner. Om 8 uur ging het park dicht dus werd het ook voor ons tijd om naar huis te gaan. We hadden onderweg naar de uitgang nog even een ‘Funnel cake’ gehaald, dit is gefrituurd deeg met vanille ijs en aardbeien sous, heerlijk! Hierna zijn we toch echt naar huis gegaan en hebben we een top dag gehad.