weekenden en trips, week 7

1 juli 2018 - Beamsville, Canada

Deze week was de warmste week die ik ooit heb mee gemaakt, veel slaap heb ik dan ook niet gehad. (Gevoel temperatuur was het boven de 35 graden). op zaterdag zijn Marissa en ik dan ook naar het strand geweest. Marcella, een ander meisje wat ook bij cosmic werkt ging daar heen na het sporten dus konden we mee. Ik ging voor het strand ook nog even sporten, we gingen namelijk naar de sport school. Wat niet zo slim was van mij, het was wel lekker om weer te sporten. Alleen als je al bijna 7 tot 8 weken niet heb gesport is er niet veel kracht over in mijn lichaam. Attans, bij mij dan. Ik had dan ook lekker veel spierpijn zondag. Gelukkig was het wel lekker om dan na het sporten de zee in te kunnen en lekker rustig te kunnen doen. We zijn hier dan ook tot 5 uur gebleven en hebben nog een patatje op.

Verder dit weekend waren Marissa en ik uitgenodigd voor een pool party. Dit feest werd gegeven door een Nederlands gezin uit de vrienden groep van Neil en Mary. dit was onderander voor de gezelligheid maar omdat het zondag dus Canada dag was heb je natuurlijk een nog beter excuus. Voor de hosts hadden Marissa en ik kersen geplukt uit de achtertuin en hadden we nog een kleinigheidje gekocht uit ed lavendel store van Mary. aangekomen waren ze er heel blij mee en hebben we gezellig met iedereen gepraat. We hebben een geweldige dag gehad en heel veel gezwommen. Van de warmte had ik niks meer door, ik was namelijk niet meer uit het water te krijgen. Alleen voor de BBQ dan… en het ijs…
Na afloop zijn we naar het huis van Mary en Neil gegaan en hebben daar nog een kopje thee gedronken. Vanuit de achtertuin kon je namelijk het vuurwerk zien. Ieder jaar word er dan namelijk overal vuurwerk afgestoken overal. Een super mooi uitzicht en een mooie afsluiting van een top weekend.