Toronto, day 3

11 mei 2018 - Toronto, Canada

De dagen gaan al weer snel en Marissa en ik zitten al weer drie dagen in canada, Toronto. Gisteren hadden wij afgesproken om vandaag te gaan shoppen. Het is in canada allemaal een stuk goedkoper want de Euro is meer waard dan de dollar. Ook omdat de meeste merken uit America of canada komen, maar dat doet er niet toe. Het gaat er om dat wij nu lekker ‘goedkoop’ kunnen gaan shoppen. Maar voor we dat gingen doen moest er natuurlijk wel eerst ontbeten worden. Nu hadden wij gister brood en beleg gekocht voor het ontbijt, toch wilden we nog iets anders erbij. Zo gingen we naar de Starbucks en Subway om een broodje te eten. Was best lekker en we waren nu helemaal klaar om te gaan shoppen.
Onze straat, de straat waar het hotel in staat is een bekende shop straat. Hier staand bijna alle bekende winkels, er is een winkeltje dat ik speciaal wil noemen, dat is een klein boetiekje (de naam weet ik niet meer). Hier hadden ze hele mooie kettingen en ringen en we hebben hier lekker even rond gekeken. Uiteindelijk hebben we hier niets gekocht, zelf heb ik wel een zalmroze damespak gekocht bij de Zara. Hier ben ik erg blij mee en heb het ’s avonds meteen aangedaan. (Zie foto’s)

Na het shoppen kregen Marissa en ik weer dorst en hadden wel trek in iets lekkers. Dus besloten wij om dan maar weer naar het koffietentje te lopen waar we gister ook hebben gezeten. Hier hebben we weer wat gedronken met natuurlijk een chocolade croissant. Ook gingen we overleggen wat we nu precies wilden gaan doen met het aquarium en de honkbalwedstrijd. Uiteindelijk besloten we dat we in de avond naar het aquarium zouden gaan en de honkbalwedstrijd altijd nog op een andere dag kan. Eenmaal klaar met de ‘pauze’ gingen we weer lopen, het was al later en we wilden alvast gaan kijken waar we zouden kunnen eten.

Na een rondje langs de haven kwamen we weer uit bij het Amsterdam Brewery restaurant en besloten wij om daar te gaan eten. Wat we alleen niet wisten is dat het nogal druk zou zijn, zo hebben Marissa en ik daar even staan wachten maar konden daarna wel heerlijk eten! We hebben allebei een typische Canadese hamburger op met patat. Na heerlijk te hebben gegeten zijn we naar het aquarium gelopen en hebben we daar de rest van de avond doorgebracht. Ik had nooit verwacht dat we daar zo lang door zouden gaan brengen, ik dacht ‘het zijn een paar vissen met mooie planten enz’ maar het was meer dan dat. De vissen waren ook heel bijzonder en de aparte aquariums waar de vissen in zaten waren ook allemaal weer een beetje anders. Zeker een aanrader aan iedereen die een keer naar Toronto zal gaan! *(Ik heb een aantal foto’s bijgevoegd, zeker even kijken. Dan krijg je nog een beter beeld van het aquarium!)*

De avond was dus laat geworden en we moesten nog een flink stuk naar huis lopen. Zo hebben we onderweg nog wat eten gehaald en waren om 23:30 weer terug. We hebben een hele leuke dag gehad en gaan morgen dus uitrusten. (Als of we dat nog niet genoeg hebben gedaan, hahaha).