weekenden en trips, week 4

9 juni 2018 - Beamsville, Canada

Donderdag:
Het is het nu toch al de tweede keer dat ik eerder weg mag bij stage. Jammer dat wel, maar ik kan nu wel aan mijn blog werken. Natuurlijk komt dat er weer niet  van maar het ging om het idee.
Marissa en ik zijn namelijk gisteren naar de shopping markt  gegaan maar konden toen iets niet kopen omdat we te weinig geld bij ons hadden. Met andere woorden ik kon geen geld pinnen en we konden niks uitgeven…
Daar moest vandaag verandering in komen. Ik wilde namelijk zo graag het dingetje hebben wat we toen zagen dat ik had gevraagd of het achter gehouden kon worden. Dit kon natuurlijk niet zolang dus moest ik zo snel mogelijk weer terug. Nu was ik dus eerder klaar en kon ik samen met de moeder van Terry mijn “tasje” op gaan halen. Ik was zo blij want ik kan deze tas goed gebruiken de komende tijd.

Verder heb ik vandaag gekeken naar een hotel voor in Montréal, het gaat namelijk door. De kaartjes voor de race zijn gekocht, alleen nog een hotel. Dit word alleen wel een dingetje, we willen namelijk met 4 mensen en we ‘moeten’ bijna overal 2 nachten boeken. je wilt natuurlijk ook niet in een raar geval terecht komen dus nog even goed rondkijken.

Vrijdag:
De laatste dag van de week is ook snel voorbij, dit komt doordat we om 12 uur al weer naar huis mochten. Heel handig wand Marissa en ik hebben nog veel te doen voor we naar Montréal vertrekken. We hadden in ieder geval wel al geregeld dat we bij Neil konden blijven slapen. Zo konden we al vroeg weg en hoefde Brent en Liam niet ook nog langs ons om ons op te halen. Zo hebben Marissa en ik in de middag onze wassen gedraaid en koffers ingepakt. Ook hadden we een bevestiging van het hotel gekregen dus konden we zonder zorgen op weg. Om 7 uur werden we opgehaald door Brent en gingen we naar Neil. Bijna iedereen was weg dus hebben we alleen Joselyne gedag kunnen zeggen maar ze zou de groeten doen aan iedereen. Yvonne heeft namelijk een operatie gehad aan haar heup en ligt momenteel in het ziekenhuis. Zondag mag ze weer naar huis en zo als we hebben gehoord zal ze waarschijnlijk snel genezen.

Eenmaal aangekomen bij Neil hebben we onze spullen naar de logeer kamer gebracht en konden we later met iedereen een belangrijke basketbal wedstrijd gaan kijken. Ik had dit nog nooit eerder gezien, niet op TV in ieder geval. Alleen tijdens gym op school, niet dat dat zo leuk was. Maar de wedstrijd kijken op TV was wel heel leuk. Om 24:00 uur zijn Marissa en ik maar gaan slapen, nadat we onze oranje accessoires eerst hadden gepast.